tiistai 26. maaliskuuta 2013

(Mainos) Saattaa sisältää pähkinää


Kannen kuva: Sanni Seppä
Otteita kuvitetusta runoteoksesta Saattaa sisältää pähkinää.

Kirja ilmestyy huhtikuun alussa ja sitä löytyy kaikista oikealla aseenteella varustetuista kirjakaupoista (siitä julkaisen tietoa myöhemmin). Arvostelukappaleita voi tilata Pikkujättiläisen sähköpostin kautta tai osoitteesta:

hpc.kalenteri@gmail.com
 
kuva: Paula Pauliina
Lopun aikojen chat


Zombiehyökkäyspalsta:

ONKO KOUVOLAN SEUDULLA
18-22-V TYTTÖJÄ ELOSSA?
T: JOPE90

KOKKOLASSA KAKSI RONSKIA
JA ELOISAA KUNDIA ETSII APUVOIMIA.
NAISETKIN KELPAA. EI KAI SINUA
OLE PURTU? NIKO JA PATE

MUA ON PURTU ONKO SUAKIN PURTU?
NUSSITAAN TOISEMME HENGILTÄ
VIELÄ KUN EHTII. SALO 080156777

MITÄ MÄ TEEN MUN ÄIDILLE?
MUN POIKAYSTÄVÄ LUKITSI
SEN KELLARIIN. T: ANJA@ESPOO

Dharmapalsta:

OSAAKO JOKU SELITTÄÄ MINULLE
MITÄ TARKOITTAA TYHJYYS?
T: LISSU89
kuva: Karoliina Mäkelä
Turisti 3

Jos matka ei onnistu todellisuudessa niin se voi
vielä onnistua muistoissa - paitsi silloin kun ei halua muistella
matkatoveriaan.

Jokaisen miljoonakaupungin kadulla leijuu yhä
miljoonan exän ominaistuoksu.

Vaarallinen säteily on haalistanut mielikuva-albumin kuvat,
savusumu niellyt tornit ja kahvilat. Pariisi
on vanhan suolan Tsenobyl.


LISÄÄ RUNONÄYTTEITÄ LÖYTYY MYÖS UUSIMMASTA NUORI VOIMA LEHDESTÄ!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti